Just the beginning -20- TOUR 2017 [GOODS] - Page 8 - Ayumi Hamasaki Sekai
Ayumi Hamasaki Sekai
· Ayu's Official Site · Ayu's twitter · Ayu's YouTube · masa's translations · Misa-chan's translations ·


Go Back   Ayumi Hamasaki Sekai > Ayumi Hamasaki Forums > Ayu Music News

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #141  
Old 9th May 2017, 12:58 PM
Gustavopc's Avatar
Gustavopc Gustavopc is offline
ANGEL'S SONG Initiate
 
Join Date: Dec 2008
Location: São Paulo, Brazil
Posts: 5,361
Okay the notebook pic is great, gimme one!!
__________________


instagram | last.fm | tumblr | jpop tumblr | twitter | peeproom | goodreads

Reply With Quote
  #142  
Old 9th May 2017, 01:13 PM
Toniayu123 Toniayu123 is online now
too late Initiate
 
Join Date: Sep 2014
Location: Spain
Posts: 809
7500 yen for the tank?? I love it, but it doesn't worth it imo.
Reply With Quote
  #143  
Old 9th May 2017, 05:27 PM
Zeke.'s Avatar
Zeke. Zeke. is offline
Beautiful Day Initiate
 
Join Date: Jul 2004
Location: Kodaira, Tokyo
Posts: 9,558
Idk, the whole naked thing has been so played out now. She can't do it any better than she already has done it. It so repetitive now and kind of like "low hanging fruit" to grab for attention.

At this point it comes off as
"well I ain't got much else so here's my tit."
Reply With Quote
  #144  
Old 9th May 2017, 05:58 PM
SunshineSlayer's Avatar
SunshineSlayer SunshineSlayer is offline
HOPE or PAIN Initiate
 
Join Date: Oct 2004
Location: Japan/USA
Posts: 6,803
Quote:
Originally Posted by Toniayu123 View Post
7500 yen for the tank?? I love it, but it doesn't worth it imo.
It looks to me like it is more like a basketball jersey than a regular tank; that's probably why.
Reply With Quote
  #145  
Old 9th May 2017, 06:25 PM
Isicio's Avatar
Isicio Isicio is offline
SEASONS Initiate
 
Join Date: Oct 2005
Location: Spain
Posts: 1,382
the notebook is cool, sadly the tshirt is meh and the starter collaboration is expensive
__________________

My selling thread

Reply With Quote
  #146  
Old 9th May 2017, 07:14 PM
truehappiness's Avatar
truehappiness truehappiness is offline
Zutto… Initiate
 
Join Date: Aug 2003
Location: Anaheim, California
Posts: 34,460
Basketball jerseys can run for much more and it will likely last FOREVER so it is worth it if you do buy one.

Quote:
Originally Posted by Zeke. View Post
Idk, the whole naked thing has been so played out now. She can't do it any better than she already has done it. It so repetitive now and kind of like "low hanging fruit" to grab for attention.

At this point it comes off as
"well I ain't got much else so here's my tit."
At this point I think she just likes to be naked and is proud of it. She's done it too many times for it to be as effective as the first time that it was surprising and 'fresh'. Now it's like her titty slips out and wam bam photoshoot! since it has happened so many times and for a time, it was like every year she did a "nude" shoot in some form for something. I'd like for her to stop if only because I'm kinda worried about how it makes her look but she's going to do what she wants regardless and it's not like a majority of people don't already have a sort of neutral/negative view of her.

Last edited by truehappiness; 9th May 2017 at 07:21 PM.
Reply With Quote
  #147  
Old 10th May 2017, 02:14 AM
LEOyumi's Avatar
LEOyumi LEOyumi is offline
UNITE! Initiate
 
Join Date: Feb 2004
Location: Brazil
Posts: 2,180
I think her topless pictures are way more on the aesthetic side than trying to be sexy. I took some time to realize she was topless in that pic lol she looks amazing btw <3
Reply With Quote
  #148  
Old 10th May 2017, 03:34 AM
jiarongisme's Avatar
jiarongisme jiarongisme is offline
Are You Wake Up? Initiate
 
Join Date: Oct 2006
Location: Singapore
Posts: 9,509
I realised that they forgot the photoshop the lipstick on her on the towel.
Reply With Quote
  #149  
Old 10th May 2017, 05:06 AM
Nu-NRG's Avatar
Nu-NRG Nu-NRG is offline
Over Initiate
 
Join Date: Mar 2003
Location: Toronto:
Posts: 3,886
The lightstick looks like something the sailor scouts would use lol..
Ayu Pink Glitter Power...MAAAAKE UP! xD
Is there anyway to buy the goods without going to the tour..I'm just worried I won't be able to make it to Osaka on those tour days :/
__________________



~Turn out the light~Turn up the bass~I wanna be front and center~Bring on the night~

Reply With Quote
  #150  
Old 10th May 2017, 05:41 AM
nalini-dahlia's Avatar
nalini-dahlia nalini-dahlia is offline
SURREAL Initiate

 
Join Date: Mar 2009
Location: Tennessee
Posts: 1,582
Quote:
Originally Posted by Aderianu View Post
This is soooo unflattering. That top with whatever ambiguous bottom she's wearing is the opposite of thinning.

If this picture was a call-back to anything, I'd much sooner compare it to the cover of Poker Face.
Reply With Quote
  #151  
Old 10th May 2017, 06:43 PM
roanmy's Avatar
roanmy roanmy is offline
Interlude Initiate
 
Join Date: Feb 2007
Location: ノルウェーのトロンハイム
Posts: 1,118
^I really like that pic.
__________________
セヴェンデイスウォー闘うよ
ただ素直に生きるために。

いい音楽品質が欲しい。
Reply With Quote
  #152  
Old 10th May 2017, 10:02 PM
hayasaki's Avatar
hayasaki hayasaki is offline
æternal Initiate
 
Join Date: Oct 2007
Location: Aichi, Japan
Posts: 2,780
Quote:
Originally Posted by Toniayu123 View Post
7500 yen for the tank?? I love it, but it doesn't worth it imo.
I thought the same. I was so sure i was gonna get the top tank but when i saw the price it just doesn't make sense, its too expensive i could buy two or three piece with better design and brand than that with that price.
__________________

facebook | instagram | twitter

Reply With Quote
  #153  
Old 11th May 2017, 08:14 AM
Aderianu's Avatar
Aderianu Aderianu is offline
Sunrise ~LOVE is ALL~ Initiate
 
Join Date: Oct 2006
Location: RUSSIA
Posts: 16,265
explanation of gacha items



light stick in the dark



special page opened
http://shop.mu-mo.net/st/special/ayu2017/
__________________
Reply With Quote
  #154  
Old 11th May 2017, 08:53 AM
Earth_maiden's Avatar
Earth_maiden Earth_maiden is offline
winding road Initiate
 
Join Date: Jun 2007
Location: Perth, Australia
Posts: 7,456
I like the bottle covers, I have a team ayu one and its looking a bit worn so I'm hoping I can get a new one in the gachas.
__________________
AHS married to Gomi 13/01/11
Attended:

AYU ~Countdown Live 2012-2013 ~WAKE UP~ [29.12, 31.12], AYU ~CDL Cirque du Minuet [29.12.14], AYU TROUBLE 18-19 [05.01.19]
Maaya Sakamoto ~Mitsubachi [30.12.12] BABYMETAL [10.01.2015]

BIG BANG [21.10.2015]
Reply With Quote
  #155  
Old 11th May 2017, 11:35 PM
Xianghua's Avatar
Xianghua Xianghua is offline
ayu trance Initiate
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,059
Quote:
Originally Posted by Aderianu View Post
explanation of gacha items

Oh I thought these were supposed to be some cheap leg warmers lmao! Looks better on the bottle
Reply With Quote
  #156  
Old 12th May 2017, 01:47 AM
kotora's Avatar
kotora kotora is offline
forgiveness Initiate
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 5,072
Quote:
Originally Posted by Xianghua View Post
Oh I thought these were supposed to be some cheap leg warmers lmao! Looks better on the bottle
Actually, this is a good idea. it can Cover the embarrassing drinks
__________________
Reply With Quote
  #157  
Old 12th May 2017, 03:33 AM
Amalgam's Avatar
Amalgam Amalgam is offline
A Song for XX Initiate
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 312
Quote:
Originally Posted by Zeke. View Post
why is she always showing her tits these days? lol.

Next release:
(A)REOLA
And the album tour:
(A)NUSTHING IS POSSIBLE
Reply With Quote
  #158  
Old 12th May 2017, 03:58 AM
Minerva's Avatar
Minerva Minerva is offline
Curtain call Initiate
 
Join Date: Nov 2005
Location: New Jersey
Posts: 16,175
Wow this page was talking about dildos and condoms, everyone was ok by it but when ayu shows a bit of boob everyone is offended?

You guys are something else...... 3edgy5me
Reply With Quote
  #159  
Old 12th May 2017, 04:03 AM
SunshineSlayer's Avatar
SunshineSlayer SunshineSlayer is offline
HOPE or PAIN Initiate
 
Join Date: Oct 2004
Location: Japan/USA
Posts: 6,803
Quote:
Originally Posted by Minerva View Post
Wow this page was talking about dildos and condoms, everyone was ok by it but when ayu shows a bit of boob everyone is offended?

You guys are something else...... 3edgy5me
lol. This.
Reply With Quote
  #160  
Old 12th May 2017, 04:05 AM
Party_King's Avatar
Party_King Party_King is offline
SCAR Initiate
 
Join Date: Apr 2012
Location: Berlin • Leipzig
Posts: 1,531
Quote:
Originally Posted by Minerva View Post
Wow this page was talking about dildos and condoms, everyone was ok by it but when ayu shows a bit of boob everyone is offended?

You guys are something else...... 3edgy5me
__________________

concerts i've attended:
「ayumi hamasaki ARENA TOUR 2018 ~POWER of MUSIC 20th Anniversary~」2018.04.07
「ayumi hamasaki ARENA TOUR 2018 ~POWER of MUSIC 20th Anniversary~」2018.04.08
Reply With Quote
Reply

Tags
ayupan, goods, just the beginning -20-, tour 2017

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT +1. The time now is 11:27 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.